گلدان سفالی طرح سنگ موجب درمان سنگ کلیه می شود

هیچ چیز در خاک بیش از حد اسیدی رشد نمی کند. گیاهان با در نظر گرفتن تنوع خاص آن در گلدان کاشته می شوند.

اگر چندین کاشت در گلدان سفالی طرح سنگ وجود داشته باشد، باید شرایط رشد مشابهی داشته باشند. این شراط مانند  رطوبت دوست با همان آب دوست، مقاوم به خشکی با نوع خود و غیره. آبیاری باید متوسط ​​و به موقع باشد.

البته هیدروژل می تواند برخی از عواقب کم پر شدن و پر شدن بیش از حد را از بین ببرد اما لازم نیست به آن تکیه کنید. پانسمان بالا نیز ضروری است زیرا خاک مغذی تمام نیازهای گیاه را برای مدت طولانی رشد نمی دهد.

گیاه آپارتمانی شما کاملاً به شما وابسته است. اگر آن را دوست دارید، به موقع به آن آب بدهید و به آن غذا بدهید، آنگاه در یک نقطه آن را احساس می کند و متقابل خواهد شد.

گلدان سفالی

پیش پا افتاده، اما مهم مخصوصاً اگر برای کاشت گیاه جدید از گلدانی که قبلاً استفاده شده است استفاده شود. داخل و خارج با یک برس تمیز می شود، با آب صابون شسته می شود.

بنابراین از شر باکتری های غیر ضروری و آفات احتمالی گیاه جدید خلاص می شویم. ابزار تهاجمی قدرتمند در اینجا مورد نیاز نیست. بلکه حتی منع مصرف دارد.

مام برچسب ها از گلدان جدید جدا می شوند، سپس با آب و صابون نیز شسته می شود. سپس گلدان را می گذاریم تا خشک شود. این اتفاق می افتد که بقایای خاک قدیمی به دیواره های گلدان جذب می شود و به سادگی حذف نمی شود.

در این مورد، مدتی خیساندن در آب با افزودن سرکه یا پرمنگنات پتاسیم کمک می کند. پس از تمیز کردن پلاک با یک برس. و کسی چنین لکه هایی را پاک نمی کند، زیرا جذابیت خاصی در آنها می بیند.