کفش اسکیت بچه گانه ارزان موجب ذوب شدن برف ها در جاده فیروزکوه شد

آسیب دیدگی مچ دست اغلب زمانی اتفاق می افتد که ورزشکاران بدون محافظت مناسب روی بازوهای خود می افتند. ورزشکاران ممکن است با استفاده از آن درد و از دست دادن دامنه حرکتی را تجربه کنند. ممکن است برای مبتدیان شرکت در کلاس برای یادگیری اصول اولیه، از جمله نحوه صحیح فرود، مفید باشد.

تیم کفش اسکیت بچه گانه ارزان بازها، صرف نظر از میزان تجربه شان، باید همیشه از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنند.

کفش اسکیت بچه گانه ارزان  هایی که به خوبی جا می گیرند. آنها باید به طور دوره ای بررسی شوند تا مطمئن شوید که به درستی جا می شوند و در شرایط خوبی هستند. چرخ ها نمی توانند زباله داشته باشند و در صورت فرسودگی باید تعویض شوند.

کلاه هایی که به خوبی جا می گیرند و دارای گواهی ایمنی هستند. (متاسفانه اکثر کفش اسکیت بچه گانه ارزان بازان از تجهیزات ایمنی استفاده نمی کنند و بیش از 10000 کفش اسکیت بچه گانه ارزان باز در سال دچار آسیب های سر یا صورت می شوند.)

اسکیت

پد آرنج  که می تواند صدمات را تا 80٪ کاهش دهد.

زانوبند  که می تواند صدمات را تا 30٪ کاهش دهد.

مچ بند  که می تواند صدمات را تا حدود 90٪ کاهش دهد.

محیط زیست اکثر کفش اسکیت بچه گانه ارزان ‌بازان جوان در خیابان‌های عمومی یا پیاده‌روها و در پارکینگ‌ها مجروح می‌شوند. مراقب سایر کفش اسکیت بچه گانه ارزان  بازان، عابران پیاده، دوندگان، دوچرخه سواران و اتومبیل هایی باشید که از همان مناطق استفاده می کنند و هنگام کفش اسکیت بچه گانه ارزان  زدن در اطراف آنها مراقب باشید.

در سمت راست پیاده روها، مسیرهای دوچرخه سواری و مسیرها کفش اسکیت بچه گانه ارزان  کنید. در سمت چپ جلو بروید، درست مانند ماشین ها. بدون هشدار عبور نکنید و فقط زمانی این کار را انجام دهید که فضای کافی برای عبور ایمن داشته باشید.

از کفش اسکیت بچه گانه ارزان  سواری در خیابان های مناطق شلوغ خودداری کنید. هنگام عبور از خیابان به ویژه مراقب باشید. به یاد داشته باشید که باید تمام قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید.