کاشی پرسلان استخر موجب افزایش فروش کودکان کار شد

در این الگو، سنگ های ریزدانه را در لایه های نازک به دست می آورید. این نوع کاشی پرسلان استخر عالی است اگر می خواهید یک رنگ عتیقه به استخر شنای خود اضافه کنید.

روکش براق و جزئیات پیچیده روی کاشی های مربعی شکل در سایه های رنگی مختلف، هنگام خرید و نصب این الگوی کاشی، به استخرهای شنای شما ظرافت می بخشد.
مترو یکی از محبوب ترین الگوهایی است که حس مترو را بر روی دیوارهای استخر شما به ارمغان می آورد. این کاشی های مستطیلی و بالشی هستند.
مربع انباشته یک الگوی کاشی منحصر به فرد است که مربع هایی را با جزئیات پیچیده و حسی نرم روی هم می چیند. کاشی استخر آجری
در این الگوی دیدنی کاشی، کاشی ها شبیه به آجر روی دیوار چیده شده اند. ترکیب رنگ های جذاب به جذابیت می افزاید و استخرهای شما را شیک نشان می دهد.

کاشی

برای ظاهری هنری و سنتی با لمس مدرن، الگوی کاشی دکو برای استخرها و اسپاهای شما ایده آل خواهد بود. کاشی چینی مات 6X6 خاکستری مشکی با طرح دکو.

هر الگوی کاشی استخر از نظر ظاهری و ظاهری دارای ویژگی های خاص خود است. باز هم، انتخاب الگوی کاشی استخر به ترجیح شخصی خریدار بستگی دارد.

جذاب ترین الگوهای کاشی را خریداری کنید که برجسته به نظر می رسد استخر شنای شما جذاب به نظر برسد. انتخاب کاشی استخر بر اساس اندازه. اندازه کاشی های استخری که خریداری می کنید نیز بر جذابیت بصری تأثیر می گذارد.

کاشی های استخر کوچکتر مربعی شکل محبوب ترین هستند. با این حال، می‌توانید کاشی‌های سنگ‌ریزه یا طرح‌های کاشی دکو را نیز امتحان کنید تا شخصیت متفاوتی را برای استخر خود به نمایش بگذارید.

اگر به دنبال یک الگوی مربع ثابت در اندازه بزرگ در سراسر استخر خود هستید، انتخاب کاشی های استخر با اندازه 6X6 بهتر است. اگرچه این کاشی‌های استخر جزئیات پیچیده‌ای را به نمایش نمی‌گذارند اما اندازه آن به شما امکان می‌دهد انواع کاشی‌های مختلف مانند کاشی‌های بالش‌دار و اریب‌دار را امتحان کنید.