لیمو شیرین تره بار موجب درمان سریع افسردگی می شود

ویتامین موجود در لیمو شیرین تره بار C، 112.4 میلی گرم است.  شما احتمالاً در مورد مزایای تقویت سیستم ایمنی ویتامین C می دانید اما اهمیت این ماده مغذی در مورد پیری چیست؟ برای اطلاع اینجا کلیک کنید.
فولات، 23 میکروگرم . فولات (همچنین به عنوان ویتامین B9 شناخته می شود) یکی از هشت ویتامین B است. ویتامین های B به بدن ما کمک می کنند تا از غذایی که می خوریم به درستی به عنوان سوخت استفاده کند.

آنها در ساخت DNA که بدن برای رشد سلولی استفاده می کند نقش دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد فولات اینجا را بخوانید .
ویتامین A، 47 IU  این ویتامین یک آنتی اکسیدان است که از سیستم ایمنی حمایت می کند و برای سلامت پوست و چشم مفید است. ویتامین A همچنین باعث رشد سلولی می شود.

کولین، 10.8 میلی گرم  کولین یک ماده مغذی است که در سال 1998 توسط موسسه پزشکی (IOM) به عنوان یک ماده مغذی ضروری شناخته شد.

لیمو

مؤسسه ملی بهداشت (NIH) گزارش می دهد که در یک مطالعه روی افراد بالغ سالم که از کولین رژیم غذایی محروم بودند، 77 درصد از مردان و 80 درصد از زنان یائسه علائمی از اختلال عملکرد اندام تحت بالینی (کبد چرب یا آسیب عضلانی ) داشتند.

لوتئین + زیگزانتین، 23 میکروگرم  اینها دو کاروتنوئید و آنتی اکسیدان هستند که در بافت چشم متمرکز می شوند. به گفته انجمن بینایی سنجی آمریکا  «utein و zeaxanthin طول موج های آبی پرانرژی مضر نور را فیلتر می کنند و به محافظت و حفظ سلول های سالم در چشم کمک می کنند.

از 600 کاروتنوئید موجود در طبیعت، فقط این دو به مقدار زیاد در شبکیه (ماکولا) چشم رسوب می‌کنند. در نهایت، بدانید که لیمو دارای اسید بالا با pH بین 2 تا 3 است.

این باعث می شود حداقل 10000 برابر اسیدی تر از آب باشد. با این حال، میوه هایی مانند لیمو نیز هنگامی که در بدن متابولیزه می شوند، محصولات جانبی قلیایی تولید می کنند. متابولیزاسیون بی کربنات را بیرون می آورد که یک اثر قلیایی خالص ایجاد می کند.

این پارادوکس آب میوه (Vander’s Renal Physiology 8th Edition) نامیده می شود. به همین دلیل است که لیموها اغلب قلیایی در نظر گرفته می‌شوند، حتی اگر قبل از هضم، pH اسیدی داشته باشند.

برخی گزارش ها وجود دارد که نشان می دهد اسید موجود در لیمو ممکن است به مینای دندان شما آسیب برساند. بنابراین ممکن است بخواهید آب لیموی خود را با نی بنوشید.

اگر از داروها، با نسخه یا بدون نسخه استفاده می کنید، با پزشک خود در مورد گنجاندن لیمو در رژیم غذایی خود صحبت کنید.

شما هرگز نمی دانید که چگونه غذاها می توانند سیستم های متابولیسم دارو را در بدن تغییر دهند و همیشه می خواهید از تداخلات دارویی خودداری کنید تا سالم باشید و داروهای شما تا حد امکان موثر عمل کنند.