قیمت آمپول جیوه قرمز در شهر تهران بهد علت شیوع کرونا افزایش یافته است!

تعداد کمی از مردم بیشتر از زیمرمن که بعدها مدیر مرکز مطالعات علوم و امنیت در کالج کینگ در لندن شد، با ادعاهای ماندگار سنگ جیوه قرمز آشنا هستند سال‌ها، او همتایان خود را در جوامع تسلیحات هسته‌ای و منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای مورد بررسی قرار داد.

او در کنفرانس ها در مورد این ماده سوال کرد او آن را در جلسات انفرادی با اسلحه داران از چندین کشور و دانشمندان بلوک کمونیستی سابق مطرح کرد او نتیجه گرفت که این ماده فقط «هوای گرم، افسانه، دود و سنگی که در آینه دیده نمی شود» نیست، بلکه «یک کار کلاهبردار» است.

وقتی با او تماس گرفتم، خندید و به افرادی که از قدرت آن متقاعد شده بودند به عنوان «عطارد سرخ» اشاره کرد او گفت، برخی از داستان هایی که شنیده بود، شبیه «روال قدیمی جک بنی» بود سرراست و واضح او گفت که جیوه قرمز (یا هر نوع ترکیب جیوه ای با هر رنگی) هیچ نوع کاربرد تسلیحات هسته ای ندارد.

جزئیات کاربرد رزمی فرضی آن با علوم پایه مطابقت ندارد او گفت: «این نمی تواند درست باشد» و به گونه ای صحبت کرد که گویی یک چالش دیرینه را تکرار می کند “من بارها وجهه خود را در این اظهارات به خطر انداخته ام و هیچ کس تا به حال با من تماس نگرفته است.”

و با این حال، یک نسل پس از این که هیاهو برای اولین بار افسانه‌های درخشان و فرسوده‌ی قدرت جیوه قرمز را که در استان‌های حاشیه‌ای تخیل عمومی ساکن شده بودند، سوزاند و با تغییر گروه‌های جهادی، غارتگران مقبره‌ها، قاچاقچیان، روزنامه‌نگاران، فروشندگان یوتیوب و سایر افراد نامحسوس، دوباره به ظهور می‌رسند سودجویان یک چیز در مورد جیوه قرمز: اگر هسته ای نباشد، ویروسی است همچنین قیمت آمپول جیوه قرمز درجه یک بسیار بالا می باشد.

ابوعمر به صف طولانی بازیکنان پیوسته بود غیرممکن بود که تعجب نکنم: آیا او واقعاً به جیوه قرمز اعتقاد داشت؟ آیا واقعا از حکم خرید و فروش جیوه قرمز اطلاع دارد!

ابوعمر گفت وقتی کروکودیل سفارش خود را داد، قاچاقچی پرسید که دولت اسلامی چقدر حاضر است بپردازد پاسخ مبهم بود او گفت که «دولت اسلامی هر چه خواسته شود» پرداخت خواهد کرد.

بنابراین کروکودیل پاسخ را تیز کرد حداکثر 4 میلیون دلار  و 100،000 دلار پاداش برای هر واحد تطابق جیوه قرمز که در مجموعه عکس‌هایی که او از طریق واتس‌اپ، سرویس پیام‌رسانی موبایل، برای ابوعمر فرستاده نشان داده شده است.

  • منابع:
    1. The Doomsday Scam
  • تبلیغات: 
    1. موش که با خوردن اسید بزرگ شده
    2. گل های رز از نظر فنی خوراکی هستند
    3. استفاده از روغن بادام برای موهای شما مزایایی برای ظاهر مو و سلامت مو دارد.
    4. مصرف ترکیبی آلوئه ورا و فوروزماید ممکن است خطر کاهش پتاسیم را افزایش دهد