قابلمه تفلون عروس سایز 42 قابلیت پخش موزیک را دارد

ما آن را روی تمام مدل‌های موجود در خط تولید خود امتحان کردیم و متوجه بهبود قابل توجهی در توانایی نچسب آن‌ها شدیم. توصیه می کنیم این کار را با قابلمه تفلون عروس سایز 42 جدید انجام دهید و هر زمان متوجه شدید که ماهیتابه نچسب شما کمی چسبنده شده است.

به سادگی مقابلمه خالی را روی حرارت ملایم تا متوسط ​​به مدت 30 ثانیه گرم کنید آن را از روی حرارت بردارید و با 1 قاشق غذاخوری روغن بمالید. قبل از استفاده حتما آن را با دستمال کاغذی تمیز پاک کنید.

چگونه ماهیتابه نچسب خود را نچسب نگه دارید. خراشیدن این روزها بسیاری از تولیدکنندگان سطوح «مقاوم در برابر خراش» ماهیتابه نچسب خود را تبلیغ می کنند و می گویند که استفاده از ظروف فلزی اشکالی ندارد.

در حالی که پوشش‌های نچسب جدیدتر از نسل‌های قبلی دوام بیشتری دارند، اما همچنان مستعد خراش هستند. چاقوها یک نه واضح هستند اما ما همچنین دریافتیم که هم زدن با همزن فلزی بدون پوشش می تواند به سطوح نچسب آسیب برساند.

قابلمه

ما نمی‌گوییم از ظروف فلزی استفاده نکنید اما اگر واقعاً می‌خواهید سطح ظروف خود را حفظ کنید با احتیاط از آنها استفاده کنید از برش، حرکات تکراری و نیروی بیش از حد خودداری کنید.

یک شرط مطمئن تر از ظروف پلاستیکی، چوبی و سیلیکونی مانند قاشق چوبی برنده و کاردک سیلیکونی استفاده کنید. ذخیره سازی چیدن ماهیتابه ها و قابلمه های دیگر روی تابه نچسب می تواند در حین حرکت تابه ها، پوشش آن را از بین ببرد.

برای محافظت از سطح ظروف نچسب خود، چیزی را روی آن قرار ندهید، یا اگر این کار را می کنید، با قرار دادن یک صفحه کاغذی یا یک لایه حوله کاغذی در بالای آن، از سطح پخت محافظت کنید تا به عنوان یک بافر عمل کند.

تمیز کردن سطح یک ماهیتابه نچسب نیز ممکن است در حین تمیز کردن آسیب ببیند. توصیه می کنیم از اسفنج های ساینده (از جمله سمت ساینده اسفنج کلاسیک دو طرفه) و همچنین پاک کننده های ساینده مانند Bar Keepers Friend، Comet یا Ajax خودداری کنید.

اگرچه برخی از تولیدکنندگان ادعا می‌کنند که ماهیتابه‌های آن‌ها می‌توانند در ماشین ظرفشویی قرار بگیرند، اما ما آن را توصیه نمی‌کنیم زیرا مواد شوینده ماشین ظرفشویی می‌توانند ساینده باشند.

ما ترجیح می دهیم از اسفنج های نرم و صابون ظرفشویی معمولی استفاده کنیم. خوشبختانه، به دلیل سطح نرمی که دارند، تابه های نچسب به طور قابل توجهی به راحتی تمیز می شوند.