قابلمه استیل کوچک قابلیت فریز کردن محصولات غذایی را دارد

قابلمه استیل کوچک و تابه های فولادی ضد زنگ در فرآیند تولید تغییرات زیادی کرده اند. در حال حاضر برندهای بزرگ توجه زیادی به کیفیت فولاد دارند و همیشه با بالاترین کیفیت 18/10 و به خصوص پایه دیفیوزر کار می کنند.

این پایه به گونه ای طراحی شده است که حرارت را به طور یکنواخت و یکنواخت در سراسر قابلمه یا قابلمه پخش می کند و پخت و پز را بسیار کارآمدتر می کند.

خط قابلمه‌ها و تابه‌های  به دلیل کیفیت روکش‌ها و درپوشی که می‌تواند موقعیت‌های مختلفی را هم برای پخت و پز و هم برای ریختن راحت مایعات اتخاذ کند، یک قدم جلوتر از بقیه است.

قابلمه
گرایش آشکاری به استفاده مجدد از مواد نجیب در آشپزخانه وجود دارد، موادی که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرند و فولاد ضد زنگ بدون شک یکی از آنهاست.

فولاد به عنوان آلیاژی بادوام و غیر متخلخل شناخته می شود که بو یا طعم را جذب نمی کند و در برابر اسیدهایی مانند گوجه فرنگی، لیمو و غیره مقاوم است.

قابلمه های استیل بسیار متنوع هستند و به شما اجازه می دهند انواع غذاها را بپزید: خورش، سس، پاستا همه چیز به ظرفیت قابلمه و کتاب دستور پخت شما بستگی دارد.

یکی از ویژگی های فولاد مورد استفاده در قابلمه ها دوام و مقاومت آن در برابر سایش است. اگر محصولات خوب را از برندهای خوب انتخاب کنید، سالیان سال قابلمه های استیل در آشپزخانه خود خواهید داشت.

به عنوان یک حکایت، برند فرانسوی Le Creuset، خالق چدن افسانه ای Cocotte، اخیراً یک خط فولادی کاملاً ضد زنگ را در بازار راه اندازی کرده است. واضح است که سرمایه گذاری در گلدان های فولادی ضد زنگ خوب جواب می دهد.

فولاد استفاده شده توسط برندهای باکیفیت 18/10 است که از آلیاژی از 18% کروم و 10% نیکل تشکیل شده است. سطح قابلمه های استیل عاری از مواد شیمیایی مانند تفلون یا موارد مشابه می باشد.