همه ما شنیده ایم که اتاق هایی با این نوع فوم سقفی پوشانده شده اند. صدا و موسیقی بی جان و مرده به نظر می رسد. این نتیجه جذب بیش از حد با استفاده از فوم سقفی های “نویز” است. موسیقی و صدا با نویز متفاوت است.
باز فوم سقفی زاهدان سلولی به دلیلی سلول باز نامیده می شود. ساختار سلول باز است تا جریان هوا وارد سلول شود. هنگامی که هوا وارد سلول می شود اصطکاک بین حرکت هوا و ساختار سلول ایجاد می شود.
وقتی اصطکاک ایجاد می شود، گرما تولید می کنیم. گرما یک تغییر انرژی است. این تبدیل انرژی باعث جذب می شود. با کنترل عرض و عمق سلول، می توانید عملکرد فرآیند جذب را به حداکثر برسانید.
اگر یکنواختی ساختار سلول را نیز کنترل کنید، می توانید خطی بودن را در نرخ و سطح عملکرد ایجاد کنید. این چیزی است که ما با فناوری Studio Pro Foam خود به دست آورده ایم.
ما 8 سال را صرف توسعه فناوری Studio Pro Foam خود کرده ایم. به طور خاص برای موسیقی و صدا طراحی شده است. برای سر و صدا طراحی نشده بود.
به همین دلیل است که ایجاد آن بسیار طول کشید. ما یک هدف منحنی جذب داشتیم که می خواستیم به آن برسیم. ما با این منحنی جذب با نرخ و سطح جذب آن در نتیجه آزمایش اتاقهای هیئت مدیره شرکتها مواجه شدیم که در آن تعریف صدا حیاتی است و درک صدا در اتاقهای کوچک یک الزام است. ما پس از آزمایش بیش از 100 اتاق متوجه شدیم که منطقه از 125 هرتز است.
250 هرتز در همه اشکال در بازار کمتر ارائه شد. ما همچنین متوجه شدیم که این 125 – 250 هرتز. منطقه نه تنها برای آواز بلکه برای موسیقی بسیار مهم است.
فقط از هر مهندس میکس که با صدا و موسیقی کار کرده است بپرسید. آنها به شما خواهند گفت که در هر ترکیبی، درست کردن این میان رده پایین تر ضروری است.