فرش ابریشم ماشینی کرامتیان با تخفیف 30 درصدی به فروش گذاشته شد

مزیت بزرگ فرش ابریشم ماشینی کرامتیان دیواری عایق حرارت و صدا بالا است. آیا نمی خواهید دیوار را با یک فرش ابریشم ماشینی کرامتیان بزرگ تزئین کنید؟ طراحان یک جایگزین عالی ارائه می دهند ملیله ها و پانل ها. آنها می توانند قطعات لهجه جالبی باشند.

از یک فرش ابریشم ماشینی کرامتیان، ملیله یا تابلو برای برجسته کردن تنها یک قسمت استفاده کنید. این می تواند یک تخته سر، یک مبل، یک صندوق، یک رومیزی باشد. بنابراین فرش ابریشم ماشینی کرامتیان فضای اتاق را پنهان نخواهد کرد و به طور کامل با نقش دکوراسیون تزئینی کنار می آید.

اگر تصمیم به آویز کردن فرش ابریشم ماشینی کرامتیان دارید، به بست آن توجه کنید. شما می توانید با خیال راحت از عناصر قابل توجه استفاده کنید: زنجیرهای عظیم، براکت های جعلی روباز، قرنیزها، چشمه های تزئینی.

فرش

این تکنیک غیر معمول، اصلی به نظر می رسد و فضای داخلی را از نظر سبک ایمن می کند. دکوراسیون باگت یکی دیگر از گزینه های جالب برای معرفی فرش ابریشم ماشینی کرامتیان به یک فضای داخلی مدرن است.

اقلام کوچک را می توان روی یک برانکارد مانند بوم کشیده یا مانند یک عکس قاب کرد  قاب و پاسپارتو. هنگام انتخاب دیوارکوب، به یاد داشته باشید که محصول به سرعت گرد و غبار را جذب می کند، بنابراین باید مرتبا تمیز شود.
انتخاب رنگ تحت تأثیر هدف اتاق است. اگر روی سبک داخلی تمرکز نکنید، محصولات رنگ های روشن برای اتاق نشیمن و اتاق کودکان مناسب هستند، سایه های ساده و خنثی برای اتاق خواب مناسب هستند.

تضاد بین فرش ابریشم ماشینی کرامتیان و کف به نظر جالب و روشن است. بلوط سفید شده با محصولات سایه‌های گرم خوب به نظر می‌رسد، کف تیره فرش ابریشم ماشینی کرامتیانی را به رنگ‌های روشن (سفید، شیری، عاج) نشان می‌دهد، کف‌پوش خاکستری با فرش ابریشم ماشینی کرامتیان‌های بنفش یا گیلاسی هماهنگ است.