فردی با خوردن آجر نسوز سهند به کما رفت

متعهد به ارائه محصولات عالی و راه حل های سیستماتیک برای صنعت جهانی آجر نسوز سهند است. فعالیت اصلی ما تحقیق و توسعه و تولید دیرگدازهای شکل دار و بی شکل است و بهینه سازی، نصب، ساخت سنگ تراشی و پخت کوره ای حرفه ای نسوزها را برای تجهیزات مختلف حرارتی بر عهده دارد.

در حال حاضر Rongsheng دارای خروجی سالانه 80000 تن خط تولید نسوز شکل دار و 50000 تن خط تولید نسوز بدون شکل است که همگی خطوط تولید هوشمند اتوماتیک هستند.

این محصولات نسوزهای سنگین و سبک و بدون شکل را پوشش می دهد و به طور گسترده در صنایع برق، فولاد و آهن، غیر آهنی، پتروشیمی، مصالح ساختمانی و سایر صنایع استفاده می شود و به بیش از 70 کشور و منطقه در اروپا، آمریکا، آفریقا، اقیانوسیه، جنوب شرقی صادر می شود.

آسیا، خاورمیانه و غیره همزمان، ما در بیش از 30 کشور و منطقه در سراسر جهان مراکز فروش و خدمات تاسیس کرده ایم تا به مشتریان جهانی محصولات و خدمات نسوز با کیفیت عالی و عملکرد پایدار ارائه دهیم.
آجر آتش نشانی بلوکی از مواد سرامیکی نسوز است که در پوشش کوره ها، کوره ها، جعبه های آتش نشانی و شومینه ها استفاده می شود.

آجر نسوز عمدتاً برای مقاومت در برابر گرمای زیاد طراحی شده است اما معمولاً برای صرفه جویی در انرژی باید رسانایی حرارتی پایینی نیز داشته باشد.

معمولاً از آجرهای متراکم در کاربردهایی با تنش‌های مکانیکی، شیمیایی یا حرارتی شدید استفاده می‌شود، مانند داخل کوره‌های هیزمی یا کوره که در معرض ساییدگی چوب، روان شدن از خاکستر یا سرباره و دماهای بالا هستند.

آجرهای نسوز متراکم دارای جرم حرارتی بالایی هستند که گاهی اوقات یک خاصیت مفید است به این دلیل که حرارت را حفظ می کنند به عنوان مثال در یک اجاق پیتزا پس از خاموش شدن آتش.

آجرهای کوره با پختن ترکیبی بر پایه خاک رس در کوره تا زمانی که تا حدی شیشه ای شود ساخته می شوند و برای مصارف خاص نیز ممکن است لعاب شوند.

آجرهای نسوز معمولاً حاوی 30-40 درصد آلومینا هستند و ماده اولیه اولیه معمولاً شاموت با مواد دیگر است. حداکثر دمای سرویس با افزایش محتوای آلومینا افزایش می یابد و آجرهای کوره را می توان با محتوای آلومینا 80 درصد و بالاتر به دست آورد.