شیره ی موجود در انجیر تازه استهبان زگیل پوستی را درمان می کند

انجیر تازه استهبان ممکن است به مدیریت سطح قند خون کمک کند. مطالعات انسانی بیشتری برای درک بهتر رابطه بین انجیر و سلامت قلب مورد نیاز است.
یک مطالعه در سال 1998 روی 10 فرد مبتلا به دیابت نوع 1 نشان داد که خوردن چای برگ انجیر همراه با صبحانه ممکن است نیاز به انسولین را کاهش دهد. در ماهی که چای برگ انجیر خوردم، دوز انسولینم حدود 12 درصد کاهش یافت.

علاوه بر این، یک مطالعه جدیدتر نشان داد که نوشیدنی‌های حاوی دوزهای بالایی از عصاره میوه انجیر نسبت به نوشیدنی‌های بدون عصاره میوه انجیر شاخص گلیسمی (GI) پایین‌تری دارند. سطح قند خون.

با این حال، میوه های انجیر، به ویژه انجیر خشک، قند زیادی دارند و می توانند در کوتاه مدت سطح قند خون را افزایش دهند. اگر در مدیریت سطح قند خون خود مشکل دارید، باید مصرف انجیر خشک را محدود کنید.

انجیر

بسیاری از مطالعات لوله آزمایش امیدوارکننده در مورد اثرات برگ انجیر بر سلول های سرطانی انجام شده است. برگ‌های انجیر و لاتکس طبیعی گیاه انجیر فعالیت ضد توموری را علیه سلول‌های سرطانی روده بزرگ، سینه، دهانه رحم و کبد انسان نشان می‌دهند.

با این حال، این بدان معنا نیست که خوردن انجیر یا نوشیدن چای برگ انجیر همان اثر را خواهد داشت. مطالعات لوله آزمایش نقطه شروع امیدوارکننده ای است اما مطالعات انسانی برای ارزیابی اثرات مصرف انجیر یا برگ انجیر بر رشد سرطان مورد نیاز است.

انجیر ممکن است باعث سلامت پوست شود. انجیر ممکن است اثرات مفیدی بر روی پوست داشته باشد، به خصوص آنهایی که مبتلا به درماتیت آلرژیک یا پوست خشک و خارش دار ناشی از آلرژی هستند.

یک مطالعه روی 45 کودک مبتلا به درماتیت نشان داد که کرم تهیه شده از عصاره میوه خشک انجیر دو بار در روز به مدت 2 هفته در درمان علائم درماتیت نسبت به درمان استاندارد، کرم هیدروکورتیزون، موثرتر است.