شامپو برای شوره سر که موجب تقویت حس بویایی می شود

استفاده از شامپو برای شوره سر به صورت روزانه به معنای یافتن شامپویی است که نیازهای مو را برآورده می کند، به خصوص با توجه به مواد تشکیل دهنده و فرمول غلیظی که در آن وجود دارد و با آن حالت ابریشمی، درخشندگی، استحکام و انعطاف از دست رفته را به مو باز می گرداند.

با در نظر گرفتن این موضوع، می خواهیم یکی از مطالعات انجام شده توسط سازمان مصرف کنندگان و کاربران را که مدتی پیش منتشر شد ، با خوانندگان EL PAÍS Escaparate به اشتراک بگذاریم. در آن، در مجموع 14 شامپو برای تعیین کیفیت و کارایی آنها، ارزیابی ترکیب و برچسب گذاری هر یک و همچنین آزمایش آنها بر روی داوطلبان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

علاوه بر تهیه لیستی با بالاترین امتیاز، که از بین آن پنج شامپو دارای رتبه برتر را انتخاب کرده ایم. همه آنها از برندهای معروفی مانند شوارتسکف هستند.

شامپو

“L’Oréal یا Pantene، در میان دیگران محصولاتی که اکثراً مصرف زیادی دارند، برای فروش در هر سوپرمارکت یا عطرسازی که به صورت آنلاین در پلتفرم هایی مانند آمازون نیز در دسترس هستند.

البته به یاد داشته باشید که یک شامپوی خوب می‌تواند از موها مراقبت، نوازش و تمیز کردن کامل آن کند، اما هرگز آن‌ها را “احیا” نمی‌کند، همانطور که خود OCU نشان می‌دهد .

آنها همچنین می خواهند روشن کنند که “هر کدام از آنها موها را خیلی خوب می شویند” و “از عملکرد مراقبت یا حالت دهنده آن فراتر می روند و این عملکرد دوگانه حیاتی را در یک شامپو با تضمین ترکیب می کنند.”

شامپو ترمیم کننده محصولی که برای نیازهای موهای بسیار آسیب دیده یا خشک به لطف غلظت سه گانه کراتین مایع طراحی شده است که ماموریت آن بازگرداندن این پروتئین فیبری طبیعی است که به دلیل اثرات خورشید یا آلودگی های محیطی کاهش یافته است.

این تغییر ساختار مو به آن انعطاف پذیری، درخشندگی و استحکام بیشتری می بخشد. علاوه بر این، خاصیت ارتجاعی و قابلیت شانه پذیری توسط ماده دیگر آن یعنی مروارید سیاه بهبود می یابد.