سینک ظرفشویی + قیمت خرید فروش

یکی دیگر از وسایل بسیار مهم و کاربردی آشپزخانه، وسایلی است که در طول روز و شب چندین بار در اطراف خانه استفاده می شود. سینک ظرفشویی یک وسیله بسیار مهم در هر آشپزخانه خانه ای است. این وسیله یکی از شخصیت های اصلی آشپزخانه ما است. سینک ظرفشویی با کیفیت در آشپزخانه یکی از وسایلی است که باید در خانه شما داشته باشید. سینک بسیار کاربردی است. هر بار که آشپزی می کنید از این سینک ظرفشویی استفاده کنید. با قرار دادن ظروف روی سینک می توانید به راحتی آنها را بشویید و تمیز کنید.

سینک ظرفشویی نه تنها می تواند ظروف را بشویید، بلکه انواع سبزیجات و میوه ها را نیز در آن قرار دهید و با اب ان ها را بشویید.این محصول تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه دارد. انتخاب ها می توانند به آشپزخانه و فضای داخلی آن زیبایی بیافزایند. برای مشاهده قیمت خرید سینک ظرفشویی می توانید به وب سایت های اینترنتی سر بزنید تا از به روز ترین قیمت های سینک ظرفشویی مطلع شوید.

سینک ظرفشویی + قیمت خرید فروش

سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی نکاتی برای خرید سینک ظرفشویی:

  1. ابعاد و اندازه مناسب:اولین چیزی که باید به آن توجه کنید اندازه سینک است. این واحد در اندازه ها و ابعاد مختلف موجود است، بنابراین اندازه گیری دقیق فضای زیر سینک و خرید سینک با اندازه مناسب بسیار مهم است.اگر فضای آشپزخانه کوچک است، بنابراین سعی کنید از یک سینک کوچک استفاده کنید.
  2. نوع نصب را انتخاب کنید: نکته بعدی که باید به آن توجه کنید نوع نصب این دستگاه است. سینک ظرفشویی دارای دو نوع مدل توکار و روکار می باشد. مدل های روکار بر روی کابینت نصب می شوند و از لبه کابینت فاصله دارند و توکار ها داخل کابینت ها نصب می شوند و انتخاب هر کدام از این مدل ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.
  3. جنس بدنه را انتخاب کنید: سینک ها معمولا از مواد مختلفی مانند فولاد، شیشه و گرانیت ساخته می شوند و بسیار شیک و مجلل هستند. مدل شیشه ای از دوام کمتر و قیمت بالاتری برخوردار است و مدل استیل معمولا بسیار محبوب است. در عین حال مدل گرانیت از سنگ گرانیت یا کورنت ساخته شده، ظاهری مدرن و زیبا دارد، ضد خش و گران است.
  4. تعداد لگن را انتخاب کنید: تعداد کاسه سینک نیز مهم است، همانطور که همه می دانیم سینک آشپزخانه دو نوع یک کاسه ای و دو کاسه ای یا بیشتر است که می توانید با توجه به هدف و ترجیح مدل مناسب را انتخاب کنید اما امروزه مردم بیشتر مدل دو لگنی را انتخاب و خریداری می کنند.
  5. عمق لگن را انتخاب کنید: یکی دیگر از نکات بسیار مهم سینک، داشتن عمق لگن مناسب است، سینک های آشپزخانه از نظر عمق سینک دارای مدل های متفاوتی هستند، در هنگام خرید به عمق سینک دقت کنید و سینک با سایز لگن استاندارد انتخاب کنید.
  6. یک طرح را انتخاب کنید: طراحی لوازم خانگی نیز بسیار مهم است.طراحی سینک آشپزخانه ساده و سخاوتمندانه است. اگر می خواهید فضای آشپزخانه خود را زیباتر کنید می توانید از سبک های نفیس با زیبایی خاصی استفاده کنید. این مدل ها از نظر طراحی بسیار زیبا هستند. آن ها براق و مدرن هستند.
  7. مدل و نوع سیفون: نکته دیگری که باید بدانید نوع سیفون است، دو نوع سیفون سینک آشپزخانه معمولی و اتوماتیک وجود دارد که می توانید از هر مدلی که علاقه دارید استفاده کنید.
  8. ضمانتنامه: آخرین نکته مهمی که باید هنگام خرید از فروشنده دریافت کنید، گارانتی کالای مورد نظرتان است. با گارانتی معتبر طولانی مدت، می توانید با اطمینان محصول خود را در هر صورت تعویض کنید.

سینک ظرفشویی چینی

سینک ظرفشویی چینی سینک ظرفشویی چینی معمولا از مخلوطی از خاک رس، شیشه و فلز ساخته می شود. این ماده از قرن هفتم در چین به عنوان ماده ای برای سینک ها و ظروف غذا استفاده می شد. در حال حاضر علاوه بر سفال، سینک نیز از چینی ساخته می شود. چیزی که این ماده را متمایز می کند زیبایی شناسی و عدم رطوبت شناسی آن است. معمولا سینک ظرفشویی چینی سفید هستند، اما همچنین می تواند از رنگ های مختلف باشد. مدل های دیگری از سینک چینی وجود دارد که قسمت اصلی آن از چدن یا استیل ساخته شده و با یک لایه چینی پوشیده شده است. این کار باعث دوام بیشتر سینک می شود.

سینک ظرفشویی کوچک

سینک ظرفشویی کوچک امروزه بسیاری از مردم در آپارتمان هایی با آشپزخانه های کوچک زندگی می کنند. در چنین آشپزخانه هایی استفاده از سینک دوتایی بزرگ با سینک ظرفشویی دو لگن غیرممکن است، بنابراین افراد سینک های کوچکتری می خرند. اگرچه استفاده از این سینک ها گاهی اوقات مشکل ساز می شود و کمبود فضا سختی هایی را ایجاد می کند، اما باید گفت که چاره ای ندارد و برای آشپزخانه های کوچک باید سینک کوچک انتخاب کرد.

یکی دیگر از مکان های استفاده از سینک کوچک، ادارات و کارگاه ها است. در یک تجارت یا اداره که از آشپزخانه برای کارهای محدود استفاده می شود و تنها مقدار کمی شیشه یا ظروف در سینک شسته می شود، سینک کوچک بهترین انتخاب است. دو سینک سینی بزرگ برای چنین اتاقی مناسب نیستند، خرید آنها هدر دادن پول است. سینک های کوچک نیز در آتلیه ها یا آتلیه های هنری توصیه می شود.

سینک ظرفشویی گرانیتی

سینک ظرفشویی گرانیتی سینک ظرفشویی گرانیتی با توجه به مزایای فراوانی که دارند بهترین انتخاب برای سینک در دنیا هستند. سینک های گرانیتی از گرانیت، یکی از سخت ترین و جذاب ترین مواد در جهان ساخته شده اند. در تولید گرانیت از پودر گرانیت، رزین اکریلیک و رنگ استفاده می شود.به دلیل نازک بودن ورق فولادی یا گالوانیزه و خواص ذاتی فلز، سینک های قدیمی با افتادن ظرف یا حتی لیوان چای روی آن ها صدای کر کننده ای ایجاد می کردند اما در سینک های گرانیتی به دلیل تراکم بالای مواد ساختاری و ضخامت بالا، صداهای بلند توسط سینک های گرانیتی خفه می شوند. در اینجا چند دلیل مهم برای استفاده از سینک گرانیتی آورده شده است:

  • اسان تمیز کردن سینک
  • تنوع رنگی بسیار بالا
  • ضد باکتری
  • بسیار مقاوم بودن در برابر ضربه و…
  • ضد خش

قیمت سینک گرانیتی ایرانی نسبت به برند های وارداتی ارزان تر است. دلیل پایین بودن قیمت سینک گرانیتی در ایران ارزان بودن مواد اولیه در ایران است. دوستانی که به دنبال سینک های گرانیتی با کیفیت و ارزان هستند، ما سینک ظرفشویی گرانیتی را به شما پیشنهاد می کنیم. سینک های گرانیتی از مواد مرغوب ایرانی و قالب های ایرانی برای تولید محصولات با کیفیت و ارزان استفاده می کنند.