سرامیک کف حیاط پرسپولیس موجب کاهش تولید گازهای گلخانه ای می شود

چین یکی از سریع‌ترین بازارهای تولید سرامیک کف حیاط پرسپولیس در حال رشد در جهان است که پیش‌بینی می‌شود در طی ده سال با CAGR سالانه ۱۳ درصد رشد کند.

این کشور در سال 2019 دومین بازار بزرگ مراقبت های بهداشتی در جهان را با هزینه کل تا 1.02 تریلیون دلار داشت. بنابراین، انتظار می‌رود صنعت مراقبت‌های بهداشتی چین فرصت‌های رشد بالقوه‌ای را به تولیدکنندگان سرامیک ارائه دهد زیرا آنها در قطعات و تجهیزات پزشکی استفاده می‌شوند.

انتظار می رود حضور نیروگاه های اقتصادی در حال رشد مانند هند، چین، تایلند و سایر کشورهای جنوب آسیا، بازار سرامیک در منطقه را به حرکت درآورد.

سرامیک

علاوه بر این، منطقه شاهد رشد سریع و سرمایه گذاری در صنعت پزشکی است که انتظار می رود رشد بازار را بیشتر کند.

پیش‌بینی می‌شود که این به نوبه خود باعث رشد بازار سرامیک در چین از سال 2021 تا 2028 شود. پیش‌بینی می‌شود بازار سرامیک آمریکای شمالی رشد ثابتی را در دوره پیش‌بینی مشاهده کند.

انتظار می رود که تقاضا برای کاشی و سرامیک در منطقه طی سال های آینده به دلیل افزایش ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و تجاری به طور قابل توجهی افزایش یابد.

علاوه بر این، تاکید روزافزون بر توسعه صنعت کاشی و سرامیک داخلی، که با تقاضای رو به رشد از کاربردهای دیوارکشی و کف سازی حمایت می شود، به رشد بازار کمک می کند.

چندین شرکت ایتالیایی به دلیل در دسترس بودن مواد خام فراوان و پایگاه عظیم مشتریان، به طور فزاینده ای در بازار منطقه ای سرمایه گذاری می کنند.

افزایش سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مسکن تک‌خانواره و چند خانواری همراه با رشد صنعت نوسازی، تقاضا برای محصولاتی مانند لوازم بهداشتی و کاشی را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، صنعت تجهیزات پزشکی ایالات متحده در سراسر جهان به دلیل فناوری ها و محصولات نوآورانه شناخته شده است. بازار تجهیزات پزشکی به چندین صنعت از جمله ارتباطات راه دور، میکروالکترونیک، بیوتکنولوژی، ابزار دقیق و توسعه نرم‌افزار متکی است که در آن کشور دارای مزیت رقابتی است.