زردآلو به صورت عمده موجب خشک شدن رودخانه زاینده رود شد

پتاسیم موجود در زردآلو به صورت عمده ممکن است با کاهش تنش رگ‌ها و شریان‌ها به کاهش فشار خون کمک کند، در حالی که فیبر رژیم غذایی کلسترول اضافی را از پوشش رگ‌ها و سرخرگ‌ها می‌ریزد در نتیجه آنها را پاک کرده و فشار روی قلب را کاهش می‌دهد.

در مجموع، این خواص زردآلو ممکن است آن را برای تقویت سلامت قلب ایده آل کند. ممکن است متابولیسم را افزایش دهد
سطح مایعات در سراسر بدن عمدتاً به دو ماده معدنی، پتاسیم و سدیم وابسته است.

مقادیر بالای پتاسیم موجود در زردآلو می تواند با حفظ تعادل مایعات در بدن و اطمینان از توزیع مناسب انرژی در اندام ها و عضلات مرتبط باشد. با حفظ تعادل سالم الکترولیت ها، ممکن است انرژی بیشتری داشته باشید، گرفتگی عضلات را کاهش دهید، و خون و انرژی قابل استفاده را در بدن خود در صورت نیاز پمپاژ کنید.

زرد آلو

ممکن است گوش درد را تسکین دهد. روغن زردآلو ممکن است برای گوش درد مفید باشد، اگرچه مکانیسم دقیق آن هنوز در حال بررسی است.

چکاندن چند قطره در مجرای گوش آسیب دیده یک درمان خانگی سریع است. با این حال، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که این یک درمان ایمن برای انجام در خانه است.

ممکن است تب را کاهش دهد. آب زردآلو اغلب به بیماران مبتلا به تب داده می شود زیرا ممکن است ویتامین ها، مواد معدنی، کالری و آب لازم را برای بدن فراهم کند و در عین حال اندام های مختلف را سم زدایی کند.

برخی از افراد ممکن است از زردآلو بخارپز برای تسکین تب نیز استفاده کنند. ممکن است خواص ضد التهابی داشته باشد
ممکن است خواص ضد التهابی داشته باشد که همچنین می تواند بر سطح دمای کلی بدن در بیماری تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، ممکن است به کاهش التهاب در سایر قسمت های بدن، به ویژه برای افرادی که از آرتریت یا نقرس رنج می برند، کمک کند.

ممکن است به درمان اختلالات پوستی کمک کند. روغن زردآلو تلخ ممکن است یک درمان موضعی موثر برای بیماری های پوستی مانند اگزما، گال، پسوریازیس و بثورات پوستی باشد.

ممکن است سرشار از اسید گاما لینولئیک یا GLA باشد که از اسیدهای چرب ضروری امگا 6 و ویتامین های E، B1، B2، B6 و A به دست می آید.

طبق گزارشی که در سال 2018 در مجله بین المللی علوم مولکولی منتشر شد، این روغن همچنین ممکن است یک عامل پیش آپوپتوتیک برای کراتینوسیت های انسانی باشد.

ممکن است به درمان کم خونی کمک کند. زردآلو خشک ممکن است منبع خوبی از آهن و مس باشد. اگر از کم خونی رنج می برید، می توانید آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا سطح آهن خود را افزایش دهید.

کم خونی فقر آهن (IDA) می تواند منجر به ضعف، خستگی، سبکی سر، مشکلات گوارشی و اختلال عملکرد متابولیک عمومی شود.

بدون گلبول‌های قرمز، بدن نمی‌تواند خود را به درستی اکسیژن‌رسانی کند و سیستم‌های اندام ممکن است شروع به عملکرد نادرست کنند. آهن، مانند مس، بخش مهمی از تشکیل گلبول های قرمز خون است.

هشدار: برخی از افراد ممکن است به زردآلو خشک حساسیت داشته باشند. سولفیت ها که در بیشتر غذاهای خشک وجود دارند، می توانند باعث حمله آسم شوند.

همچنین باید از خوردن دانه ها یا هسته آن خودداری کنید زیرا در برخی افراد باعث مسمومیت با سیانید می شوند.