دستگاه هایفو کلینیکی درجه یک به هیچ عنوان خراب نمی شود

تفاوت دستگاه هایفو کلینیکی و جراحی در چیست؟ اکثر بیماران ترجیح می دهند از روش دستگاه هایفو کلینیکی به عنوان جایگزینی برای جراحی استفاده کنند، زیرا نیازی به برش و استفاده از ابزارهای تیز نیست و همچنین نیازی به دوره نقاهت نیست که ممکن است به هفته های طولانی از 2 تا 4 هفته بعد از جراحی برسد.

علاوه بر کاهش قابل توجه هزینه مواد استفاده از تکنیک دستگاه هایفو کلینیکی برای جراحی، عوارض جانبی روش هایفو، قرمزی خفیف و کبودی است که قابل چشم پوشی است، علاوه بر این خطرات جراحی پلاستیک که ممکن است شامل خطرات بیهوشی، خونریزی، لخته شدن خون، درد، جای زخم و ریزش مو در محل زخم است.

با پیگیری 3 ماهه تکنیک دستگاه هایفو کلینیکی و در مطالعه اعمال جراحی، نتایج برای بیماران فراتر از انتظارات بود. و رضایت بیمار پس از گذشت یک سال از عمل جراحی به 97% رسید.

دستگاه هایفو

نتایج جراحی ها چندین سال بیشتر از مدت زمان نتایج HIFU باقی می ماند، زیرا بیمار نیاز به جلسات مداوم دارد.

با افزایش سن، سطح الاستین و کلاژن در پوست شروع به کاهش می کند و در نتیجه پوست شروع به افتادگی می کند. علاوه بر افزایش سن، عواملی مانند ژنتیک، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، تغذیه، سبک زندگی، الکل و سیگار منجر به کاهش شادابی و افتادگی پوست می شود.

از آنجایی که صورت دارای ساختار پوستی نازک و ظریفی است، چین و چروک هایی روی پیشانی و اطراف چشم ها ظاهر می شود، خطوط اطراف لب ها مشخص می شوند و بافت چربی زیر پوست شروع به آب شدن می کند.

آیا می توان پوستی شاداب و سالم داشت و از بروز علائم پیری در صورت جلوگیری کرد؟ دستگاه هایفو کلینیکی فیشال یک روش درمانی پزشکی بسیار موثر است که باعث افزایش تولید الاستین و کلاژن در پوست و احیا و سفت شدن پوست می شود.

به لطف اثرات معجزه آسایی که بر روی پوست ایجاد می کند، این توانایی را دارد که افراد را مانند گذشته جوان، پرانرژی و شاد نشان دهد.HIFU (HIFU) یک نرم افزار جوانسازی صورت غیرتهاجمی است که باعث می شود پوست به همان اندازه پر جنب و جوش و شاداب به نظر برسد.

از آنجایی که افتادگی مشکلی است که با افزایش سن ایجاد می شود، مشکلی است که مردان و زنان مسن دوست دارند از شر آن خلاص شوند.

از آنجایی که این افراد به دنبال یک اثر جوانی طولانی مدت هستند، معمولاً از جراحی های لیفت صورت سود می برند، اما کاربردهای لیفت صورت غیرجراحی به ویژه در زمان های اخیر روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.