دختری که خوردن کلوچه بهار نارنج برایش آرزو شده بود

شما ممکن است کلوچه بهار نارنج را به‌عنوان کوکی‌های برش دادن و پختن یا شیرینی‌های یخچالی بشناسید.

اما مفهوم یکسان است: خمیری را آماده می‌کنید، آن را به شکل کنده‌ای در می‌آورید، آن را محکم در کاغذ روغنی می‌پیچید و حداقل دو ساعت در یخچال قرار می‌دهید تا خمیر شود.

طعم ها در هم می آمیزند از آنجا می توانید آن را تا سه ماه در فریزر نگهداری کنید تا زمانی که برای پخت آماده شود به راحتی می توانید انواع طعم ها و ترکیبات را آزمایش کنید ما شما را با انواع لیموترش شروع می کنیم.

این کوکی ساندویچ فرانسوی ظریف دارای یک نمای بیرونی ترد است که جای خود را به فضای داخلی جویدنی، هوادار و تقریباً کیک می دهد و دستیابی به این بافت، خوب، کار است.

این به اندازه گیری های دقیقی نیاز دارد.

از جمله انجام زیاد الک کردن و لوله کشی – اما نتیجه نهایی ارزشش را دارد.

این کوکی‌ها که با ماکارون (به تنهایی با نام) اشتباه گرفته می‌شوند، نمی‌توانند متفاوت‌تر باشند.

مطمئناً، این کوکی حاوی سفیده تخم مرغ و شکر نیز می باشد، اما ماکارونی بسیار متراکم تر است و از نارگیل خرد شده می شود.

آنها به کسری از زمان آشپزی (و حوصله) نیاز دارند و یک پروژه دوستدار بچه دارند، اگر بخواهید کل خانواده را درگیر کنید.

سبک، مطبوع و با 35 کالری، این کوکی‌های کوچک شما را سنگین نمی‌کنند نکته کلیدی برای جلوگیری از ترک خوردن آنها این است که قبل از بیرون آوردن آنها در فر خنک شوند.

برخی از مردم این شیرینی‌های شیرین و کره‌ای را به‌عنوان کلوچه‌های گلوله برفی می‌شناسند، زیرا به دلیل داشتن روکش آزادانه از شکر شیرینی‌پز هستند.

نورما سالازار می‌گوید: برخلاف چروک‌ها، این کلوچه‌ها پخش نمی‌شوند و شما می‌خواهید آنها را کمی بپزید، بنابراین بسیار کمی طلایی می‌شوند و وقتی آنها را گاز می‌زنید، حالتی «ذوب‌شده در دهان» پیدا می‌کنند.

مربی  سرآشپز هنرهای شیرینی پزی و شیرینی پزی در موسسه آموزش آشپزی.