خیاطی با استفاده از سس سویا خارجی لباس شب دوخت

سس سویا خارجی ستاره واقعی نمایش است که تخم مرغ و پیازچه را تا حد کمال همراهی می کند. این غذا روی تختی از برنج سفید سرو می‌شود این غذای عالی برای میان‌وعده آخر شب است. به راحتی می توانید مقداری باقی مانده مرغ، گوشت خوک یا توفو نیز اضافه کنید.

Yakitori تقریباً به مرغ کبابی ترجمه می شود اما این سیخ ها بسیار بیشتر از این هستند. آیا می خواهید این دستور غذا را ذخیره کنید؟
این مرغ که در یک سس خوش طعم و شیرین ساخته شده از سویا، میرین، ساکه و شکر ساخته شده است، در هر لقمه ای طعم و مزه می دهد.

برای بهترین طعم، این را روی گریل بپزید. این دستور غذا بسیار ساده و در عین حال بسیار پر از طعم است. منظورم این است که چه چیزی در مورد گوشت گاو نرم مخلوط شده با کلم بروکلی ترد که در یک سس غلیظ و خوش طعم پوشانده شده است را دوست نداشته باشید؟

سس سویا

این دستور العمل بدون دردسر است اما نتیجه ای باورنکردنی و پر طعم را به همراه دارد. مرغ لطیف و آبدار است، با یک لعاب غلیظ شیرین با دانه های فلفل کامل پاشیده می شود تا کمی لبه به آن بدهد.
اگر شما هم مثل من «کاربی‌خوار» هستید، مطمئناً از این رشته‌های رامن تند و تند قدردانی خواهید کرد. سس ممکن است با ده ماده اش ترساننده باشد اما احتمالاً شما قبلاً اجزای زیادی در شربت خانه خود دارید. از آنجا، نسیمی است.

این دستور غذای گیاهی است و در کمتر از 20 دقیقه آماده می شود. این دنده های کوتاه آنقدر آبدار هستند که درست از استخوان می افتند.

سس سویا پایه مناسبی را برای ماریناد نیز فراهم می کند، که این دنده ها را بسیار آبدار و خوش طعم می کند و شما را برای چند ثانیه به عقب برمی گرداند.

دستور العمل سس آغشته به سویا شیرین کره ای تانگیآن را با پنکیک کره ای یا کوفته کره ای بعدی خود جفت کنید.  سس آغشته به سویا شیرین تانگی کره ای. اگر می خواهید شام خود را طعم دار کنید، این سس شما را پوشانده است.

این دستور غذای کره ای اصیل یک غذای اصلی را می گیرد و آن را به چیزی شیرین، تند و فوق العاده قابل تنظیم تبدیل می کند.