خیارشور فله ای موجب آب شدن بستنی می شود

از آنها برای روشن کردن ساندویچ های صورت باز نوردیک خو استفاده کنید! این می تواند به سادگی مالش پاته، پنیر خامه ای یا هوموس روی نان ترد چاودار باشد که روی آن چند برش ترشی خوشمزه و ترد قرار داده شده است.

خلاق باش! یک دسته سس رمولاد دانمارکی آسان درست کنید. این چاشنی خوش طعم و سنتی دارای ترکیبی منحصر به فرد از خیارشور فله ای خرد شده، کیپر و پودر کاری است.

هنگامی که این سس خوشمزه را امتحان کنید، مطمئناً به یک مورد علاقه جدید تبدیل می شود. با سیب زمینی سرخ شده عالی است و روی هات داگ با شاه ماهی ترشی و ساندویچ های باز از همه نوع بسیار خوشمزه است!

خیار شور

یک کاسه سس  دانمارکی در کنار یک شاخه جعفری و پودر کاری. آنها را در کنار کوفته سوئدی (یا دستور پخت کلاسیک یا این نسخه گیاهی) سرو کنید. لینگونبری را فراموش نکنید!

کوفته‌های گیاهی سوئدی با خیارشور و لینگونبری از نزدیک. آنها را روی هات داگ دانمارکی یا هر موقعیت دیگری که می خواهید، سوسیس یا کالباس بچکانید، انباشته کنید.

هات داگ دانمارکی روی سطح مرمری. گنجاندن برخی دستور العمل‌های چاشنی اسکاندیناویایی (مانند این ترشی‌ها) در کارنامه شما راهی آسان برای آوردن طعم نوردیک به میز شما در طول سال است.

به دنبال چاشنی یا سس بیشتری برای امتحان هستید؟  ترشی ها بیشتر از افزودن یک لقمه ترد و تند به ساندویچ یا برگر مورد علاقه شما انجام می دهند.

خیارشور همچنین مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی در آب نمک سرکه خود دارد. خیار بومی هند است، جایی که از قبل از تاریخ مکتوب در آنجا خورده می شده است.

کریستف کلمب در قرن پانزدهم خیار را به قاره آمریکا آورد. مردم از حدود 4000 سال پیش شروع به ترشی کردن آنها به عنوان راهی برای حفظ آنها و افزایش عمر مفید آنها برای حمل و نقل کردند.

امروز می توانید خودتان خیار شور کنید. خواربارفروشان انواع زیادی از جمله ترشی شوید کامل، ترشی شیرین خلال شده و نیزه ترش را می فروشند.

مانند بیشتر سبزیجات، ترشی ها هم تقریباً آب هستند و چربی یا پروتئین بسیار کمی دارند. آنها همچنین دارای غلظت بالایی از ویتامین ها هستند زیرا آب نمک شور آب را از ترشی ها خارج می کند.