حوله مارک تاچ موجب تغییر رنگ درختان در فصل پاییز می شود

چرا حوله مارک تاچ ها را بشویید؟ حوله مارک تاچ حمام معمولاً برای خشک کردن افرادی که تمیز هستند، اغلب بلافاصله بعد از حمام یا دوش گرفتن استفاده می شود.

این بر خلاف حوله مارک تاچ های باشگاه یا حوله مارک تاچ های ساحلی است که به ناچار در حین استفاده کثیف می شوند. چرا باید به طور مرتب حوله مارک تاچ های حمام را بشوییم، در حالی که آنها فقط توسط افراد تمیز استفاده می شوند؟

مشکل آنقدر از خود شخص نیست که محتویات آب است. در حالی که آب دوش به طور کلی تمیز خواهد بود، آب حمام پر از هر چیزی است که از بدن خود شسته اید، حتی اگر آن مواد اکنون حل شده باشد.

حوله

هر آبی که توسط حوله مارک تاچ جذب شود، آن را مرطوب می‌کند و حتی پس از احساس خشکی در لمس، کمی مرطوب می‌ماند. سپس حوله مارک تاچ مرطوب محیط مناسبی را برای تکثیر باکتری ها فراهم می کند و به طور بالقوه خانه ای برای کپک، E. coli و سایر میکروب های مضر ایجاد می کند.

در حالی که خشک کردن سریع و کامل حوله مارک تاچ‌ها این رشد را کاهش می‌دهد، چه در بیرون یا روی یک حوله مارک تاچ گرم شده باشد، تنها راه برای حفظ بهداشت واقعی حوله مارک تاچ‌ها در درازمدت تمیز کردن صحیح آن‌ها است.

به عنوان یک قاعده کلی، هرچه حوله مارک تاچ ضخیم تر و راحت تر باشد، رطوبت بیشتری جذب می کند و خشک شدن آن بیشتر طول می کشد. از سوی دیگر، حوله مارک تاچ‌های نازک‌تری مانند حوله مارک تاچ‌هایی که به باشگاه یا ساحل می‌برید باید خیلی سریع خشک شوند.

هیچ پاسخ واحدی وجود ندارد که بتوان آن را در همه موقعیت ها اعمال کرد، اما به عنوان یک راهنمای کلی، باید به دنبال تمیز کردن حوله مارک تاچ های خود پس از سه یا چهار بار استفاده باشید.

بهتر است برنامه بهداشتی خود را در نظر بگیرید. اگر هر روز دوش می گیرید یا حمام می کنید و تنها فردی هستید که از حوله مارک تاچ خود استفاده می کنید، بهتر است هفته ای دو بار حوله مارک تاچ را عوض کنید. بو، حتی اگر به خصوص قوی نباشد، نشانه مطمئنی از رشد میکروب ها در حوله مارک تاچ های شما است و باید در اسرع وقت آنها را تمیز کرد.