جوراب‌های پنبه‌ای را تولید نمی‌کنیم

او گفت: «ما جوراب‌های پنبه‌ای را تولید نمی‌کنیم، زیرا نمی‌توانیم با پاکستان رقابت کنیم زیرا نخ بازیافتی زیادی در کشور نداریم.
ماجدول هوک چیستی، قیمت دستگاه لیوان کاغذی مدیر عامل گروه Welltex، که در میان معدود تولیدکنندگان پوشاک سرمایه گذاری کرده است، به اشتراک می گذارد، از این رو ما یک راه اندازی چاقو شکاری تاسیس شده داریم که متخصص در جوراب های لباس و جوراب های معمولی برای خریدارانی مانند Inditex، IZOD، next، Primark و Carrefour است.
تولید جوراب جیوه در تلویزیون توشیبا یک شرکت 70 میلیون دلاری، گروه Welltex، Anan Socks را در سال 2009 تأسیس کرد و در حال حاضر دارای 150 دستگاه جوراب است. ماجدول هوک می‌گوید: «من به اصرار خریدارانم وارد تولید جوراب شدم، اگرچه رشد بزرگی را در آینده نزدیک پیش‌بینی نمی‌کنم، تنها رشد 30 درصدی برای دو برابر کردن ظرفیت من کافی است.» 60 درصد از ماشین های نصب شده در جوراب عنان ماشین های دو سیلندر هستند که برای تولید جوراب های دنده ای مناسب هستند.
مجدول جوراب زنانه شیک توضیح می‌دهد: «ماشین‌های تک سیلندر می‌توانند هر نوع طرحی را بسازند و دستگاه‌های دو سیلندر می‌توانند هر نوع جوراب دنده‌ای بسازند، اما هیچ ژاکارد یا اینتارسیایی را که دستگاه‌های تک سیلندر می‌توانند انجام دهند، نمی‌توانند انجام دهند».
جوراب‌های دنده‌ای برای گروه Weltex در تمام طول سال فعالیت می‌کنند و یک بسته 5 جفتی در ایالات متحده به قیمت 10 دلار آمریکا فروخته می‌شود در حالی که میانگین فوب آن‌ها 40 تا 50 سنت برای هر جفت است.
  • منابع:
    1. The Rise of Socks Exports
  • تبلیغات: 
    1. بذر سیب زمینی از جنس طلاست!
    2. زیر اندازی که از جنس آهن می باشند
    3. رفاه و یادگیری کاربران و شناسی فضاهای آموزشی با چوب
    4. راز موفقیت کودک کار