تیشرت پلنگی و تاثیر مستقیم آن بر درمان دیابت

تیشرت پلنگی مدت‌هاست که مورد استفاده بسیاری از آقایان قرار گرفته است.

هیچ چیز مانند پوشیدن آن در تمام تنه پیام را منتقل نمی کند، اما ما اتاق های پژواک جهنم را داریم که این روزها بیشتر به عنوان توییتر شناخته می شوند.

از سوی دیگر، چاپ‌های گرافیکی راهی عالی برای تزریق رنگ‌های جسورانه و الگوهای پر جنب و جوش به ظاهر لباس‌های خیابانی معمولی هستند و امیدواریم کسی را آزار ندهند.

چاپ های هندسی به دلیل یکنواختی از سبک های پرکاربردتر هستند، اما از شکستن لباس های تک رنگ با یک چاپ با صدای بلند نترسید.
عصر مد سریع، تی شرت فروتن را به چیزی ارزان و نه چندان شاد تبدیل کرد، اما پادزهر آن دور ریختنی، تی شرت بافتنی است.

یک تی شرت پشم مرینو زیبا مانند مانا از بهشت لباس های غیررسمی است.

با دسته‌ای نرم کره‌ای، روکش طبیعی و تمام ویژگی‌های پشمی که غالباً تبلیغ می‌شود  قابلیت تنفس، جذب رطوبت، تنظیم دما…  سه راهی بافتنی یک نسخه فوق‌العاده برای کمد لباس شما می‌سازد.

این یک کیفیت بافتی دارد که پسرعموی پنبه‌ای که در همه جا حاضر است می‌تواند آرزویش را داشته باشد، و آن را به گزینه‌ای عالی برای پوشیدن با خیاطی راحت و بدون ساختار تبدیل می‌کند.

ما مطمئن نیستیم که اولین تی شرت راه راه چه زمانی روی تنه انسان کشیده شد، اما احتمالاً حدس خوبی می توان در حدود سال 1868 بود، زمانی که اولین پیراهن های برتون در بریتانی برای نیروی دریایی فرانسه تولید شد.

ظاهراً دریانوردان برتون را می پوشیدند تا در صورت افتادن در دریا، راحت تر دیده شوند، و تعداد راه راه ها ظاهراً نشان دهنده تعداد نبردهای پیروز شده توسط ناپلئون بناپارت است.

تنها چیزی که ما با اطمینان می دانیم این است که هندسه ساده خطوط افقی روی سه راهی فوراً توجه را به خود جلب می کند و کمک می کند لباس شما را از یک ظاهر صاف تک بعدی به چیزی کاملاً پر جنب و جوش تر و جالب تر تبدیل کنید.