بیل مکانیکی خط ۶ موجب افزایش تولید اکسیژن موجود در هوا شد

بیل مکانیکی خط ۶ به طور مکرر در بسیاری از کاربردهای غیر از حفاری استفاده می شود. بسیاری از بیل مکانیکی دارای یک جفت کننده سریع برای نصب اتصال ساده هستند که استفاده از دستگاه را در محل کار افزایش می دهد.

بیل مکانیکی معمولاً همراه با لودر و بولدوزر استفاده می شود. اکثر بیل مکانیکی های چرخدار، فشرده و برخی از بیل مکانیکی با اندازه متوسط (11 تا 18 تن) دارای تیغه پرکننده (یا بولدوزر) هستند.

این یک تیغه بولدوزر مانند افقی است که به زیرشاخه متصل است و برای تراز کردن و فشار دادن مواد حذف شده به داخل سوراخ استفاده می شود.

این شامل ضمیمه هایی است که قابلیت های حفاری و نگهداری را فراهم می کند. همچنین از یک سکوی چرخان تشکیل شده است و چرخ ها تحرک لازم را برای بلند کردن و حذف زباله ها فراهم می کنند.

بیل مکانیکی

بیل مکانیکی از انواع ملحقات هیدرولیکی استفاده می کند که برای اهداف مختلف مارپیچ، لامپ و کوپلر سریع استفاده می شود. برخی از ملحقات و قطعات مورد استفاده در بیل مکانیکی عبارتند از: سطل، مارپیچ، گیره، کوپلر، شست، شکن، چاک دهنده، سیلندر هیدرولیک، بوم، کابین. ، موتور، وزنه مقابل و قاب مسیر.

بیل مکانیکی برای انواع نیازهای پیمانکاری و صنعتی، معدن، راه سازی، ساخت و ساز ساختمان و تخریب استفاده می شود. بیل مکانیکی به روش های مختلفی استفاده می شود:

1- حفر ترانشه، چاله، پی
2- جابجایی مواد
3- برس برس با اره هیدرولیک و ملحقات ماشین چمن زنی
4- کار جنگلداری
5- مالچ پاشی جنگلی
6- ساخت و ساز
7- تخریب با اتصالات پنجه، کاتر و شکن هیدرولیک
8- درجه بندی عمومی / محوطه سازی
9- استخراج معادن، به ویژه، اما نه تنها استخراج معادن روباز
10- لایروبی رودخانه
11- راننده شمع
12- شمع های رانندگی، در ارتباط
13- شفت های حفاری برای پایه و انفجار سنگ

بیل مکانیکی در ساخت و سازهای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار گرفته است. از آنها برای پروژه های مسکونی کوچک برای انجام برش و پر کردن، استفاده در راه سازی، استفاده در سازه های دریایی برای قرار دادن زره و سنگ های بزرگ استفاده می شود.

همچنین در سایت های بزرگتر برای حفاری، جابجایی مصالح ساختمانی، حذف نخاله های ساختمانی به نام تعداد کمی. انواع مختلفی از بیل مکانیکی وجود دارد که از نظر کاربری، برند و هدف طبقه بندی می شوند.