بنتونیت صنعتی موجب درمان سیاه سرفه می شود

مطالعات انجام شده توسط موسسه بین‌المللی مدیریت آب و شرکا در سال‌های 2002-2003 بر کاربرد خاک‌های بنتونیتی با منبع محلی در خاک‌های تخریب‌شده در منطقه متمرکز بود.

این کاربردها در آزمایشات میدانی ساخت یافته انجام شد. استفاده از خاک رس بنتونیتی به طور موثری عملکرد سورگوم علوفه ای را که در شرایط دیم رشد می کند، بهبود بخشید.

کاربرد بنتونیت صنعتی همچنین بر قیمت‌هایی که کشاورزان برای محصولات خود دریافت می‌کردند، تأثیر گذاشت. هزینه‌های تولید بالاتر است اما به دلیل تولید بیشتر و کیفیت غذا، کشاورزان خاک رس می‌توانستند در مقایسه با کشاورزانی که از خاک رس استفاده نمی‌کنند، سرمایه‌گذاری کنند و مواد غذایی بهتر و بیشتر تولید کنند.

دیوارهای دوغاب بنتونیتی (همچنین به عنوان دیوارهای دیافراگمی شناخته می شوند، در ساخت و ساز استفاده می شوند، جایی که دیوار دوغاب ترانشه ای است که با مخلوط کلوئیدی غلیظی از بنتونیت و آب پر شده است.

ترانشه ای که در اثر فشار هیدرولیکی در خاک اطراف فرو می ریزد، فرو نمی ریزد. دوغاب فشار هیدرولیک را متعادل می کند. قالب های بتن و میلگرد را می توان در یک ترانشه پر از دوغاب مونتاژ کرد و سپس بتن را در قالب ریخت.

سرریز از ترانشه این دوغاب بنتونیت جابجا شده سپس به یک واحد بازیافت هدایت می شود که از آنجا می توان از آن در یک ترانشه جدید در جای دیگری در محل ساخت و ساز استفاده مجدد کرد.

علاوه بر این، از آنجایی که کلوئید نسبتاً در برابر آب نفوذ ناپذیر است، یک دیواره دوغابی می تواند از نشت آب های زیرزمینی جلوگیری کند که در جلوگیری از گسترش بیشتر آب های زیرزمینی که توسط مواد سمی مانند زباله های صنعتی آلوده شده اند، مفید است.

آسیاب غلتکی حلقه ای محصول ثبت اختراع خود توسعه یافته ما است (شماره ثبت اختراع: ZL02270593.7)، با ضربه، اکستروژن، سنگ زنی و سایر اصول مواد برای خرد کردن.

گام به گام با استفاده از حلقه سنگ زنی نیروی گریز از مرکز، حلقه سنگ زنی Shuaixiang (استاتور) و فشرده سازی دیواره چرخان خوان، حلقه مواد از طریق شکاف حلقه آسیاب، حلقه ضربه با سنگ زنی، فشار دادن، سنگ زنی و سنگ زنی، حلقه سنگ زنی توزیع تک لایه یا چند لایه است.

ساختار، پایه ممکن است برای سطح صورت، سنگ زنی و چند حلقه بیشتر، صورت درهم شکستن بزرگ، بنابراین خرد کردن، راندمان بالا، مواد به طور کامل، ظرافت محصول خوب، کارشناسان و محققان شناخته شده دریافتند که نوع دستگاه پودرهای خشک پیشرفته تجهیزات معدن غیر فلزی ریز آسیاب می شوند. می تواند تا حد زیادی تولید پودر بنتونیت را بهبود بخشد.