بخش های ژاکت در کنار هم قرار می گیرند

بخش های ژاکت سرویس آرکوپال در کنار هم قرار می گیرند. ابتدا جیب های پچ روی قطعات کناری دوخته می شوند سپس قطعات جانبی به قسمت پشت دوخته می شوند جیب های کناری همزمان با اتصال کناره ها به قسمت پشتی دوخته می شوند. زیر درزهای آستین به هم دوخته می شود و سپس آستین ها به سوراخ های بازو متصل می شوند.

آسترها ظرف کریستال  معمولاً قبل از دوختن به ژاکت مونتاژ می شوند سوراخ دکمه ها و قطعات تکمیلی شامل یقه، سرآستین، جا دکمه، دکمه و زیپ بر اساس مشخصات طراحی به کت متصل می شود.

کت چرم

بخش‌های ژاکت و قطعات تکمیلی در امتداد یک خط تولید حرکت می‌کنند که از چرخ خیاطی خودکار استفاده می‌کند که قادر به دوخت هشت هزار بخیه در دقیقه است بخش های ژاکت طبق مراحل متوالی مونتاژ می شوند به عنوان مثال، یک دستگاه یک کاف را به یک آستین می دوزد، که سپس به دستگاه دیگری منتقل می شود و در آنجا به سوراخ بازو ژاکت متصل می شود.

ممکن است دو دستگاه به طور همزمان روی ژاکت کار کنند به عنوان مثال، یک دستگاه دکمه ها را به جلو متصل می کند، در حالی که دستگاه دوم در حال اضافه کردن یقه است.

هر مرحله کت چرم دخترانه کوتاه در مونتاژ ژاکت از قبل برنامه ریزی شده است از تنظیم موقعیت نخ و سوزن تا برداشتن محصول نهایی دستگاه های موجود در دستگاه پس از دوخت هر درز به طور خودکار نخ ها را گره زده و برش می دهند نخ های اضافی توسط هوای فشرده به سطل زباله منتقل می شوند.

اگرچه هر مرحله ازجیوه نقره ای با چگالی 14 مونتاژ ژاکت از قبل برنامه ریزی شده است، اپراتورها هر چرخ خیاطی را با کمک یک پرس پای یا یک صفحه کنترل تنظیم می کنند اپراتور می تواند تولید را متوقف کند تا تنظیماتی مانند تعویض سوزن شکسته انجام دهد.

 

  • منابع:
    1. Leather Jacket
  • تبلیغات: 
    1. ورزشکاری که با فروش پتو و روفرشی به المپیک رفت
    2. آشپزی با پارچه کله پاچه پخت
    3. مواد معدنی که باعث مرگ یک کودک شد!!
    4. ظروف سفالی مناسب ترین ظروف برای کوهنوردی