بخاری برقی و تاثیرات در مصرف برق به چه صورت می باشد؟

برای شرایط مرزی ورودی کم مصرف ترین بخاری برقی نانو، دبی جرمی 300 کیلوگرم در ساعت، که به طور معمول برای آزمایش بخاری استفاده می‌شود، اتخاذ شد شرایط دمایی صفر درجه سانتی گراد بود که به عنوان دمای مرجع زمستان عمل می کرد.
با این حال،مقدار ضد یخ ال 90 این شرایط مرزی با مساحت Hw×Hh مطابقت دارد بر این اساس، باید با حوزه شبیه سازی تنظیم می شد جدول 3 نرخ جریان جرمی و نسبت سطح باز هر مدل شبیه سازی را نشان می دهد نسبت سطح باز نسبت سطح ورودی یک مدل به سطح بخش تشعشع بخاری برقی بود.
طول پره (یعنی فاصله بین میله‌های حرارتی) Fw به عنوان پارامتر مدل برای پیش‌بینی عملکرد بخاری با توجه به تعداد میله‌های حرارتی در همان ناحیه بخاری تنظیم شد. شکل 3 مدل B را نشان می‌دهد طول باله‌های مدل‌های A و C به ترتیب نصف و دو برابر باله مدل B تنظیم شده است جدول 3 پارامترهای هر مدل را ارائه می دهد.
توابع تعریف کاربر (UDF) برای اعمال ویژگی های تابش واقعی PTC به شبیه سازی استفاده شد بر اساس داده های تجربی، برازش منحنی برای به دست آوردن کنار سالنی منحنی مقاومت-دمای عناصر PTC، همانطور که در شکل 4 نشان داده شده است، انجام شد.
برای بخش دمای گرمایش از 25 درجه سانتیگراد تا 140 درجه سانتیگراد، معادله (6) اعمال شد معادله (7) برای دمای گرمایش بیش از 145 درجه سانتیگراد استفاده شد.
برای محاسبه معادله منحنی مشخصه عناصر PTC به عنوان توان مصرفی، از رابطه (10) استفاده شد که قانون اهم (9) را بر قانون ژول (8) اعمال کرد. مصرف برق عناصر PTC بدون تلفات به انرژی حرارتی تبدیل می‌شود.
مصرف برق مقدار ضد یخ 206 تیپ 5 با استفاده از ولتاژ اعمال شده 330 ولت و مقادیر مقاومتی که با تغییرات دما عملکردی دارند، همانطور که در معادلات (6) و (7) نشان داده شده است، به دست آمد این به شرط مرزی ارزش حرارتی عناصر PTC تنظیم شد.
  • منابع:
    1. A Numerical Study on the Light-Weight Design of PTC Heater for an Electric Vehicle Heating System
  • تبلیغات: 
    1. با فکر کردن یک شبه پولدار شوید!
    2. این فیلمهای ترسناک واقعی هستند
    3. زندگی خود را با عمل به این 2 نکته تغییر دهید
    4. بهترین مراکز خرید شیرینی کجاست؟