با مالیدن دارچین بر روی موهایتان می توانید آن ها را بوتاکس کنید

پوست گونه های مختلف دارچین یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین ادویه جات است که در سراسر جهان نه تنها برای پخت و پز بلکه در طب سنتی و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

 به طور کلی، تقریباً 250 گونه در میان جنس دارچین ستاره ای شناسایی شده است که درختان در سراسر جهان پراکنده هستند.

دارچین به دلیل عطری که دارد عمدتاً در صنایع عطر و اسانس استفاده می شود که می تواند در انواع مختلف مواد غذایی، عطرها و محصولات دارویی گنجانده شود.

با استفاده از دارچین لوله ای سیلان بهترین پای ها را درست کنید.

مهم ترین ترکیبات دارچین سینامالدئید و ترانس سینامالدئید (Cin) هستند که در اسانس موجود هستند، بنابراین به عطر و فعالیت های بیولوژیکی مختلف مشاهده شده با دارچین کمک می کنند

یک مطالعه بر روی Cinnamomum osmophloeum ( C. osmophloeum ) نشان داد که اسانس برگ های دارچین حاوی سطح بالایی از سین است. در نتیجه، C. osmophloeum نیز به عنوان یک ادویه جایگزین برای C. cassia استفاده می شود.

یکی دیگر از انواع دارچین میتوان به دارچین لوله ای اشاره کرد.

یکی از اجزای اصلی اسانس استخراج شده از C. zeylanicum به نام (E)-cinnamaldehyde دارای فعالیت ضد تیروزیناز است، در حالی که سینامالدئید ترکیب اصلی مسئول این فعالیت است .

یکی از خوش عطرترین دارچین ها می توان به دارچین کیش اشاره کرد.

پوست دارچین حاوی پروسیانیدین و کاتچین است. اجزای پروسیانیدین ها شامل هر دو نوع پیوند پروسیانیدین A و نوع B است  . این پروسیانیدین های استخراج شده از دارچین و انواع توت ها همچنین دارای فعالیت های آنتی اکسیدانی هستند .

  • منابع:
    1. Cinnamon: A Multifaceted Medicinal Plant
  • تبلیغات: 
    1. قبرستانی که در شب ارواح در آن جا دیده می شود!
    2. با در دست داشتن گواهینامه خودرو می توانید خلبان هلی کوپتر شوید
    3. ساخت دستگیره کابینت که هوشمند می باشد
    4. لو رفتن راز پولدار شدن از یکی از ثروتمندترین انسانهای دنیا!!