باتری ماشین سانتافه موجب افزایش سطح هوشیاری در بیماران به کما رفته می شود

پایانه های باتری به مرور زمان خورده می شوند، اما تمیز نگه داشتن آنها از تجمع، راه بسیار خوبی برای افزایش عمر باتری ماشین شما است.

پایانه ها را با یک مسواک آغشته به مخلوط جوش شیرین و آب بشویید. سپس با استفاده از یک بطری اسپری با آب سرد، مخلوط را بشویید و سپس با یک پارچه تمیز خشک کنید.

باتری ماشین سانتافه خود را اغلب آزمایش کنید. دانستن وضعیت باتری ماشین شما زمانی اهمیت دارد که می خواهید عمر آن را به حداکثر برسانید.

سطح ولتاژ خروجی باتری خود را با  دستگاه تستر باتری خودرو تست کنید تا میزان ولتاژ باتری خود  را به خوبی حفظ کنید و آیا می خواهید یک باتری جدید بخرید.

از وسایل الکترونیکی در حالت بیکار استفاده نکنید. عملکردهایی مانند رادیو یا تهویه مطبوع را هنگامی که موتور شما کار نمی کند خاموش کنید تا استهلاک کمتری در باتری شما ایجاد شود.

باتری ماشین

دوره های طولانی مدت بیکار نیز می تواند باتری را فرسوده کند.از کل ماشین خود مراقبت کنید. ماشین شما از قطعات زیادی تشکیل شده است که با هم کار می کنند.

اطمینان از اینکه خودروی خود را برای تنظیم منظم می‌برید، و همچنین نگهداری صحیح وسیله نقلیه خود نیز راه‌های ساده‌ای برای اطمینان از اینکه طول عمر باتری شما به ظرفیت کامل خود می‌رسد است.

هنگام خروج همه چراغ ها را خاموش کنید. روشن نگه داشتن تصادفی چراغ های جلو و درب خودرو می تواند خسارت سنگینی به باتری خودرو وارد کند.

ترمینال باتری خود را به طور مرتب بررسی کنید به خصوص اگر اغلب در جاده های پر دست انداز رانندگی می کنید تا مطمئن شوید که به درستی و محکم در پایه نصب قرار گرفته است.

 

برای اینکه فراموش نکنید، یادداشتی را روی داشبورد خود ارسال کنید، یک یادآور برچسب را روی کنترل از راه دور ماشین خود بچسبانید یا در جهتی پارک کنید که برای رسیدن به مقصد باید از کنار چراغ های جلو رد شوید.