ایران در رتبه ۲۱ دنیای شاد قرار گرفت!

در این مقاله می خواهیم در رابطه با موضوع و خبر جدید پر طرفدار که امروزه ایران جزء یک کشور شاد و بسیار عالی شناخته شده است، برای ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

شیشه سکوریت

امروزه شیشه سکوریت و دو جدار کیفیت بسیار خوبی دارند و از سر و صداهایی که در خارج از منزل وجود دارند و خانه را نا امن می کنند و هیچ گونه سر و صدای وارد خانه نمی شود حتی افرادی که با گرد و خاکهایی که از خارج از خانه وارد خانه می شود مشکل دارند نیز با استفاده از این شیشه سیکوریت تمامی مشکلات را حل خواهند کرد و دیگر هیچ گونه گرد و خاک و یا صدای اضافی از بیرون از منزل به داخل منزل وارد نخواهد شد.

دزدگیر ماجیکار

از آنجایی که دزدگیرهای درب خودرو شما را از برداشتن قفل آن توسط سارقان جلوگیری می کند و سنسورهای ضربه مانع از شکستن شیشه می شوند، سارقان گزینه های کمتری برای سوار شدن به ماشین شما و دور کردن آن دارند، بدین رو دزدگیر ماجیکار آنها همچنان می توانند با ضربه کمتر شیشه را بشکنند و به آنها اجازه دهند وارد ماشین شوند، سنسورهای میکروفون با نظارت بر صداهای بلند و ناگهانی مانند شکستن شیشه، از نفوذ دزدان به داخل خودروی شما جلوگیری می کند.

لامپ مهتابی

به طور کلی لامپ مهتابی به هر شکل و نوعی باشد در ایجاد فضایی جذاب موثر است همچنین با نور حاصل از آن محیط خانه یا محل کار روشن می شود. از نمونه لامپهای مهتابی ال ای دی لامپهایی به شکل ماه و بهترین نوع آن چراغی است که با نیازهای نوری شما مطابقت نماید و از طرفی چشم نواز هم باشد. این محصول نه تنها برای اتاق کودک مناسب است بلکه می تواند با هر فضا و دکوراسیونی هماهنگ شود و با مشاهده آن حس شادی در بیننده موج می زند.

گوشواره طلا

از اکسسوریهای شیک زنانه که امروزه جایگاه ویژه ای در صنعت مد و فشن داشته است و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است انواع گوشواره طلا شیک می باشد که بر روی برخی از آنها نگینهای زیبا و درخشنده و برخی دیگر سنگهای قیمتی کارگذاشته می شود و حتی می توانید طرح مورد نظر خود را  برای آنها بفرستید تا به صورت سفارشی برای شما ساخته شود. طلای رایج موجود در کشور ما از نوع ۱۸عیار است که دارای رنگ زرد، سفید و رزگلد است و برای افرادی که پوست تیره دارند طلای زرد و برای افراد با پوست سفید رنگ طلای سفید و نوع رزگلد آن مناسب هر رنگ پوستی می باشد