الکل اتانول 99 درصد موجب افزایش حقوق کارمندان شهرداری شده است

قبل از استفاده از الکل اتانول 99 درصد استانداردها، مطمئن شوید که نحوه تفسیر استانداردها را درک کرده اید. هیچ دستورالعملی برای الکل در دستورالعمل های آب آشامیدنی استرالیا وجود ندارد.

در غلظت ها و مقادیر کم، اتانول به سرعت بدون آسیب ظاهری متابولیزه می شود. در غلظت‌های بالاتر، مانند نشت یا نشت، اتانول می‌تواند اثرات حاد روی طیف گسترده‌ای از جانداران داشته باشد، جایی که ممکن است باعث مرگ میکروبی شود (اتانول یک ضدعفونی‌کننده است).

اتانول در آب و هوا حمل می شود. در آب حل می شود و فرار است، بنابراین می توان آن را در مسافت های طولانی حمل کرد.

اتانول به سرعت (کمتر از چند روز) با دی اکسید کربن و آب به عنوان محصولات نهایی اکسید می شود. با این حال، اتانول می تواند به عنوان یک پیش ساز عمل کند و منجر به تشکیل دود فتوشیمیایی شود. آب یا برف می تواند اثاثیه را شستشو دهد.

الکل

تماس مکرر می تواند باعث خشکی پوست و در نتیجه ترک خوردن، لایه برداری و خارش پوست شود. اتانول می تواند سیستم عصبی مرکزی، چشم ها و دستگاه تنفسی فوقانی (بینی و گلو) را کاهش دهد. اتانول می تواند باعث تحریک، سردرد، خستگی و از دست دادن تمرکز شود.

مصرف مزمن اتانول ممکن است باعث سیروز کبدی شود، بر سیستم عصبی و غدد در انسان تأثیر بگذارد. اتانول ممکن است باعث جهش (تغییرات ژنتیکی) شود.

اتانول به سرعت توسط بدن به دی اکسید کربن و آب اکسید می شود و اثر تجمعی ندارد. غلظت های زیر 1000 قسمت در میلیون (ppm) معمولاً هیچ نشانه ای از مسمومیت ایجاد نمی کند.اتانول می تواند از طریق خوردن، استنشاق بخارات یا جذب از طریق پوست وارد بدن شود.

قرار گرفتن در معرض اتانول می تواند از طریق مصرف غذا یا نوشیدنی های حاوی الکل یا از طیف وسیعی از محصولات مصرفی حاوی اتانول یا از طیف وسیعی از صنایعی باشد که از اتانول استفاده می کنند یا تولید می کنند.

اتانول به میزان کم در محیط وجود دارد، این یک محصول طبیعی است که از تخمیر گیاهان حاصل می شود. استانداردهای قرار گرفتن در معرض محیط کار.
کار ایمن استرالیا استاندارد قرار گرفتن در معرض محیط کار برای اتانول را از طریق استانداردهای قرار گرفتن در معرض محیط کار برای آلاینده های موجود در هوا تعیین می کند.

حداکثر میانگین وزنی هشت ساعته (TWA) 1000 قسمت در میلیون (1880 میلی گرم بر متر مکعب). این استانداردها فقط برای استفاده در محل کار مناسب هستند و محدود به صنعت یا عملیات خاصی نیستند.