اسباب بازی حیوانات اهلی و وحشی موجب ترشح هورمون شادی می شود

با فعال‌تر شدن فرزندتان، پیشنهاد می‌کنیم اسباب بازی حیوانات اهلی و وحشی حل مسئله مانند پشته‌ها یا بلوک‌ها را معرفی کنید. این اسباب‌بازی‌ها به کودکان کمک می‌کنند تا از طریق تعارض‌ها کار کنند و با علت و معلولی آشنا شوند، مانند «اگر این کار را انجام دهم، اتفاق می‌افتد».

آنها همچنین هنگامی که بتوانند پس از آزمون و خطا و راهنمایی بفهمند که یک اسباب بازی چگونه کار می کند، اعتماد به نفس خود را افزایش می دهند.

دیگر اسباب‌بازی‌های عالی برای معرفی، اسباب‌بازی‌هایی هستند که حرکت را تقویت می‌کنند، مانند مراکز یادگیری خزیدن در اطراف یا تشک‌های رقص را روشن می‌کنند.

این نوع اسباب‌بازی‌ها با استفاده از نور و صدا، کودکان را هیجان زده می‌کنند و می‌خواهند در اطراف حرکت کنند. 12 تا 24 ماهگی : وقتی فرزند شما به سن یک سالگی یا بیشتر می رسد، به زودی بسیار تحرک می شود.

اسباب‌بازی‌ها و واکرها برای آموزش تعادل و هماهنگی عالی هستند و حس کنجکاوی کودک شما را با تحرک جدیدشان افزایش می‌دهند. همانطور که کودک شما شروع به یادگیری راه رفتن می کند می توانید اعداد یادگیری را با شمارش گام های آنها نیز بگنجانید که به آنها کمک می کند تا با اصطلاحات و معنی بیشتر آشنا شوند حتی اگر در این سن کاملاً متوجه نشوند.

مجموعه‌های بازی مضمون، اسباب‌بازی‌های آموزشی عالی برای معرفی در سنین 12 تا 18 ماهگی هستند زیرا به رشد مهارت‌های شناخت کودک شما کمک می‌کنند.

به عنوان مثال، اگر یک مجموعه تم دارید که شامل حیوانات می شود، تمرین کنید که هر حیوان چه صدایی تولید می کند. این همچنین با تقویت نام رنگ ها و اشکال به رشد زبان کمک می کند.

اسباب بازی های سواری همچنان به جرقه زدن خلاقیت و تخیل ادامه می دهند، اما همچنین به بهبود مهارت های هماهنگی آنها کمک می کنند.

هنگامی که آنها از اسباب بازی های سواری خود استفاده می کنند مسیرهای انحرافی و مسیرهایی را تنظیم کنید که آنها را به حل مشکلات و پیروی از دستورالعمل ها سوق دهد. همچنین می‌توانید با گفتن اینکه قرار است با یکی از اعضای خانواده ملاقات کنند یا به یک سفر میدانی بروند، با آنها بازی کنید.