از سرامیک پرسلانی ایتالیایی در ساخت پل محمد حسن خان استفاده شد

سرامیک پرسلانی ایتالیایی بالکن بیشتر مناسب کسانی است که قصد نصب گاز و آشپزی روی آن را دارند. اما برای کسانی که می خواهند در بالکن گل بکارند یا فضایی راحت و زیبا را برای نشستن در آن طراحی کنند، بدون شک چوب حرارتی یا کف چوبی بالکن انتخابی عالی برای چنین بالکن هایی خواهد بود.

سرامیک و سرامیک بین کابینت یکی از عناصری است که برای زیبایی دکوراسیون داخلی و پوشاندن فضاهای خالی بین کابینت ها در آشپزخانه ها استفاده می شود.

سرامیک

استفاده از سرامیک هایی که می توانند نور را منعکس کنند، قلب فضا را باز کرده و آن را بسیار راحت می کند. همچنین سرامیک های بین کابینت ها باید با محیط آشپزخانه هماهنگی بیشتری داشته باشد.

سرامیک های بین مخزن با کیفیت بالا باید دارای ویژگی های زیر باشند:

مقاوم در برابر گرما
مقاوم للضربات
قابل شستشو
هماهنگی رنگ و اندازه با فضای آشپزخانه
سرامیک و سرامیک کف
رایج ترین و پرکاربردترین انواع سرامیک کف پارکت، سنگ و طرح سه بعدی می باشد. سرامیک کف پارکت جایگزین مناسبی برای چوب است.

سرامیک های کف طرح سنگ در کنار مزایای استفاده از مصالح سرامیکی جلوه ای طبیعی به فضای کف نیز می بخشد. سرامیک و سرامیک سه بعدی نیز در بازار موجود است که انتخاب مناسبی برای کف پوش است.

انواع کفپوش سرامیکی قهوه ای از جمله عناصری هستند که به راحتی با هر دکوری هماهنگ می شوند. سرامیک های کف بژ پس از قهوه ای محبوب ترین رنگی هستند که می توان از آن برای کف خانه های کوچک استفاده کرد.

سفتی و استحکام یکی از اصول انتخاب سرامیک کف برای ورودی یا لابی ساختمان است. برای سرامیک لابی و سرامیک سالن، سرامیک های پانل یا سرامیک های سایز بزرگ یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین گزینه ها برای تزیین و پوشش مقاطع مختلف به خصوص کف و دیوار است.