ارده شیره عقاب موجب کاهش التهابات پوستی می شود

با تحقیقات ثابت شده است که ارده شیره عقاب دارای خواص ضد پیری است که مو و پوست سر را تغذیه می کند و سفیدی مو را کاهش می دهد. روغن‌های ارده دارای SPF هستند، مانند اینکه می‌توانند از پوست شما در برابر اثرات مضر خورشید و پیامدهای بعدی آن محافظت کنند.

دانه های ارده استخوان های قوی تری می سازند. تیل حاوی مقدار قابل توجهی کلسیم است. و کلسیم یک ماده مغذی ضروری است که به قوی نگه داشتن استخوان ها و دندان ها کمک می کند.

علاوه بر این، وجود روی نیز به عنوان یک ماده معدنی حیاتی برای تقویت ساختار استخوان عمل می کند. طبق یک مطالعه، خوردن منظم دانه های ارده غنی از کلسیم می تواند به پیشگیری از پوکی استخوان در مراحل بعدی زندگی کمک کند.

ارده

دانه های ارده سطح قند خون را کنترل می کنند. مطالعات متعدد نشان می دهد که خوردن دانه ارده یا روغن ارده ممکن است به تنظیم قند خون کمک کند.

روغن ارده یک روغن بسیار غیر اشباع است، بنابراین ماهیت آن ممکن است سطح گلوکز را تنظیم کند. علاوه بر این، دانه ارده برای افراد دیابتی عالی است.

به دلیل کربوهیدرات کم، پروتئین بالا و محتوای چربی سالم، به عنوان یک تنظیم کننده قند خون آلی عمل می کند. علاوه بر این، پینورزینول، لیگنان مشتق شده از گیاه موجود در دانه ارده، نقش اساسی در حفظ و تنظیم سطح قند خون دارد.

دانه های ارده فشار خون را کنترل می کنند. چربی‌های غیراشباع چندگانه و ترکیب موجود در روغن ارده برای کنترل سطح فشار خون شناخته شده‌اند. طبق تحقیقات. روغن ارده خوراکی فشار خون و مشکلات مربوط به سلامتی را در بیماران مبتلا به فشار خون پایین می‌آورد.

وجود آنتی اکسیدان هایی مانند سزامول ، سزامین و ویتامین هایی مانند ویتامین E از تجمع پلاک در رگ ها جلوگیری می کند و به طور بالقوه منجر به حفظ سلامت قلب می شود.